Пол Ренд: від дизайнера обкладинок до статусу легенди у сфері графічного дизайну

Пол Ренд (Paul Rand)

Пол Ренд (Paul Rand)

Сьогодні ми поговоримо про класику новаторства у графічному дизайні на прикладі легендарного дизайнера Пола Ренда (Paul Rand). Свого часу він став одним з небагатьох, хто здійснив епохальний переворот у цій сфері, досконало поєднавши графічний дизайн з бізнесом. Пол Ренд вивів мистецтво комерційної візуальної творчості на якісно новий рівень, спростувавши один з головних міфів про графічне мистецтво як про ремесло звичайного оформлення, що не потребує особливого творчого підходу до роботи.  

Пол Ренд –  автор логотипів для компанії «IBM», служби доставки «UPS», телеканалу «ABC», школи «English First», компанії «NEXT» Стіва Джобса та інших.  

Графічний дизайнер народився в Сполучених Штатах Америки 15 серпня 1914 року у Нью-Йорку.

Ренд ще маленьким хлопчиком виявляв неабияку допитливість до візуального мистецтва та цікавився дизайном. Відомо, що юнак допомагав своєму татові із зовнішнім оформленням сімейного продуктового магазину.

Великий вплив на світогляд та мислення майбутнього дизайнера мали роботи французького живописця українського походження, театрального художника та плакатиста Кассандра (Адольф Жан-Марі Мурон), а також угорського художника та майстра авангарду Ласло Мохой-Надя.

«Творчість – це ідея, яка знайшла свою ідеальну форму», – підкреслював майстер.

gebrauchsgraphik

lucian-bernhard

directions

upakovka

Попри те, що початок кар’єри Пола Ренда не став видатним, чоловік невтомно продовжував займатися саморозвитком. Більшість робіт Ренда-початківця у сфері графічного дизайну – це замовні ілюстрації для газет і журналів на різні теми.

Перше суттєве визнання митець відчув під час співпраці з виданнями "Apparel Arts”, “Esquire-Coronet”, “Directions”. Там він починав працювати як дизайнер обкладинок, а з часом обійняв позицію арт-директора.

Проте грандіозний успіх прийшов до Ренда завдяки розробці дизайну логотипів для всесвітньо відомих компаній. Ймовірно, що найуспішнішим та найупізнаванішим його логотипом стала розробка графічної символіки для компанії “IBM”.

ibm-1

ibm-2

ibm-3

logo

Графічного дизайнера неабияк приваблювали мінімалістичні графічні рішення. Варто додати – працюючи над кожним з логотипів, Пол паралельно створював цілий набір додаткових графічних рішень.

«Simplicity is not the goal. It is the by-product of a good idea and modest expectations», – Paul Rand.

«Простота – це не мета. Це побічний продукт хорошої ідеї і скромних очікувань», – Пол Ренд.

next

Джерело: Bonopart

 

В закладки!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *